.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...
ادغام و رونق احکام مدیران کل..

در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي ، پنج مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،این افراد که قبلا در استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشغول فعالیت بودند با این ادغام مدیریت جدید شان را زیر نظر استاندار مازندران آغاز کردند.

بر پایه این گزارش غلامرضا رشیدی که در گذشته مسئول واحد آمار سازمان مدیریت را عهده دار بود به سمت مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استان مازندران منصوب شد.
محمود احمدی دون چالی به سمت مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه، محمد شریف زاده به سمت مدیر کل آموزش و پژوهش، یدالله طهماسبی به سمت مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و فرهاد صفایی نیز به سمت مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری منصوب شدند.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در این معارفه که در دفتر کارش صورت گرفت در سخنان کوتاهی تحول مدیریتی را از مهمترین مزایای ادغام سازمان مدیریت و استانداری برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 10 مرداد 1386
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری فرهاد صفائی صحیح میباشد

در ضمن قبلا مطلبی در خصوص سازمان مدیریت را دریابید ارسال کردم فرمودید شما را نمیشناسم لذا روی سایت نگذاشتید. از اینکه من و شما باهم اشنا هسیم حرفی درش نیست . و من در زمان انتخبات اینده میخواهم با شما همکاری کنم لازم دیدم مشخصاتم پنهان بماند .یک چشمه انتخاباتی در خصوص اقای شاعری برات امدم حرفم درست از اب در امد. پس به من اعتماد کن اقای دوست..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.